Koleksi gambar Himpunan mansuhkan ISA 1 Ogos 2009

4 Komen

  1. nazifah[1 talhah ubaidillah ] said,

    28 Januari 10 pada 8:49 pm

    assalammualaikum,mlmh,mlmh pi ka? perhimpunan tu? ana pun pi jugak,tapi tak nampak mlmh pun…

  2. ummuhanah said,

    1 Februari 10 pada 9:53 pm

    hisshhh…
    syyhhhh…jangan bising-bising….kang kena sumbat ISA tak ke naya mlh …ūüėÄ

  3. ismail said,

    3 November 10 pada 1:42 pm

    wat dok kacau sangat, wat selama ni tak makan ke orang kite, ada yg mati kebulur ke………….. macam kat afrika. bersyukurlah dengan nikmat yang ada……….. kaun lain tak sibuk pun… leh leh orang melayu juga. apa nak jadi……nak cam na lagi

  4. ummuhanah said,

    6 November 10 pada 12:33 am

    iyola che mail….nok wat gano, dah kato demokrasi, tak puashati kita demonstrasi laa…
    alaa pemimpin melayu umno kita jugak yg ngajor nyer….dulu bantah malayan Union abis pemimpin melayu dan org melayu turun demonstrasi, tak de pulak melayu sama melayu mengeji atau kutuk sesapa yg demonstrasi…. tak de pulak edward gent ke, david marshall ke nak sembur2 gas gatal….padahal masa tu makan cukup, tak de yg kebulur mcm kat afrika…. che mail lupo?jadi demonstrasi ni warisan sapa?….melayu UMNO jugok….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: