resepi ayam goreng berempah yang mudah

carilah tangan yg akan mengenggam kita saat kita jatuh…mata yg selalu melihat kebaikan kita saat kita tidak sempurna dan hati yg sentiasa menemani kita saat kita keseorangan …. chheeewwaah…. macam sunyi je macam sunyi jer…. kuang kuang kuang….

tak de maknanyaaa…

ehem…resepi ayam goreng berempah yang mudah … yang murah … sesuai utk yang malas-malas  nak masak dan rajin tapau lauk kantin macam saya ni ler …

bukan nak memperdaya …. menipu bukan juga… buat lawak bodo pun tak de laa …. menggoda pun tada tada tadaa…. cuma baru belajar nak meniaga… bukan meniaga kopi janda, tapi rempah perapan ayam goreng berempah jenama AROMA

sejak bisnes rempah ni, kat mana2 pun asyik buka cerita rempah ayam goreng berempah aje … baru sebulan lebih,  dah terjual hampir seribu bungkus , Alhamdulillah…

jadi untuk entry pertama saya,  setelah sekian lama membiar kusam blog hijau tanpa tulisan … rempah ayam goreng berempah juga yang jadi pilihan … AROMA … yaa itu diaaa.. AROMA setanding dgn nama dan rasanya …. jom !!!

Aroma

Aroma

Ayam Goreng Berempah pertama saya dgn rempah AROMA

Ayam Goreng Berempah pertama saya dgn rempah AROMA

 

wadiinsyi wadiinsyi2 insyi insyir2

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: