Demonstrasi kutuk kekejaman Israel

snap dgn handfon...kualiti kurang la skit

demonstrasi secara aman...

bersemangat...kecil bukan penghalang menyokong bantahan...

akhowat dari Aqsasyarif Kedah

mujahidah kecil ini mencuit hati saya.....tabah di bahu abah berdemonstrasi, sekalipun panas mentari terik sekali...

lautan manusia

menuju ke kedutaan Amerika

Kesibukan menghalang saya segera memasukkan berita ttg demonstrasi yg saya sertai bertujuan mengutuk kekejaman Israel dan penyerahan memerandum ke kedutaan Amerika Syarikat pada jumaat lepas. banyak sangat jemputan kenduri kahwin selain dari kunjungan teman2 lama yg menziarahi saya di Sg Petani.Namun cerita demonstrasi belum basi di hati saya kerana selain demo, saya temui sahabat2 HIUTM yg sekian lama tak bersua muka .

Saya turun dari rumah selepas solat subuh dgn meninggalkan anak2 saya yg masih tidur. Along, Syirah dan Hanah saya kejutkan atas permintaan mereka yg nak cium saya sebelum berangkat dan saya tinggalkan mereka berempat tanpa ditemani sesiapa….. Suami yg masih di Pahang kerana urusan kerja sejak rabu lagi dijangka sampai ke rumah maghrib nanti. Saya rakamkan penghargaan dan ucapan terima kasih utk suami tercinta kerana memahami semangat saya dan mengizinkan kepergiaan saya sekalipun terpaksa meninggalkan anak2nya tanpa ditemani sesiapa.

Sepanjang perjalanan saya hanya berdoa perlindungan Allah utk anak2 saya ,sedangkan  lamunan saya setiap kali saya pejamkan mata ialah ttg nasib kanak2 Gaza yg terhimpit kerana kezaliman dan cengkaman zionis laknatullah. Ada satu video ttg penderitaan anak2 Palestine di Gaza yg dikirimkan oleh murid saya di facebook sempat saya tonton pd sebelah malam….hanya airmata dan ‘sakitnya dada’ dapat saya hidangkan sebagai tanda simpati yg bersangatan terhadap nasib mereka. Dalam rasa ketidakberdayaan ini, saya tuturkan pada hati saya…mereka jauh lebih bertuah berbanding saya dan anak2 saya……mereka lahir dibumi jihad dan kehidupan mereka penuh dgn perjuangan…..hiburan dan kesenangan tidak menjadi ujian bagi mereka kerana disibukkan berperang melawan musuh2 Allah zionis laknatullah…..

Anak2 Palestine di Gaza keberanian mereka luarbiasa…..mereka ketara begitu berani apatah lagi mereka sebenarnya  berhadapan dgn bangsa pengecut seperti zionis. Mereka berhadapan dgn Israel dgn batu2 sahaja sedangkan Israel terpaksa menggunakan senjata moden utk menghadapi mereka. Tiada bangsa paling penakut dan paling bimbang berhadapan dgn kaum muslimin selain bangsa yahudi……mereka takutkan kanak2 palestine dan lebih takutkan bayang2 sendiri. Menyerang Mavi Marmara dgn lengkap berpakaian tentera dan bersenjata sekalipun tahu kapal tersebut tiada mempunyai apa2 senjata dan yg berada di atas kapal adalah org2 awam sahaja…diberitakan bila senjata berjaya dirampas dari tangan mereka dan dibuang ke laut…mereka bertempiaran lari menyelamatkan diri….keh keh keh….

Inilah si hina lagi penakut Zionis laknatullah. Jiwa mereka adalah jiwa pengecut. Mereka berani kerana sokongan dan perlindungan yg dipakai oleh mereka. Bahkan negara haram Israel itu juga adalah negara pengecut, mereka berani hanya kerana dapat berlindung di sebalik pokok2 gharqad….pokok yg mereka percaya akan melindungi mereka… yang nabi saw juga sebut bahawa pokok gharqad ialah pokok yg akan menyembunyikan yahudi dan melindunginya dari serangan muslimin. Banyak negera2 luar yg menjadi pokok gharqad buat yahudi ini….pokok garqad paling besar ialah Amerika syarikat dan sekutunya…bahkan Malaysia juga adalah pokok garqad utk Israel dgn APCO nya….negara2 arab khususnya Mesir juga adalah pokok gharqad utk Israel….maka, selagi pokok2 gharqad ini ada utk  melindungi Israel, selagi itulah mereka yakin muslim takkan dapat hancurkan mereka……

namun wahai Israel….hancurlah kamu wahai musuh Allah…
Kamu tunggulah saatnya kami aibkan kamu dan kami hancurkan kamu kesemuanya….

Allah tuhan kami pasti benar dalam janjiNya dengan kami, Al Aqsa dijanjikan untuk kami  dan akan dikembalikan kpd kami. Kamu akan dihancurkan oleh mujahid2 yang bakal bersatu di bawah ar rayah…kami akan gempur tentera2 iblis zionis laknatullah…kami akan kembalikan baitul muqaddas dan al aqsa ke tangan kami….

Khaibar khaibar khaibar ya yahud
jaisyu Muhammad saufa ya’ud

khaibar khaibar wahai Yahudi

tentera muhammad akan kembali….

generasi2 kami sedang membenci dan bercita2 mencincang dan melanyak kamu….Netanyahu akan terkencing ketakutan, bahkan sesiapa pun yang menjadi pemimpin kamu nanti akan bertempik takutkan kematian, sedangkan mujahidin penggempur2 kamu pula, adalah orang-orang yang memburu kematian…rindu syahid bertemu Allah. Kewangian darah syuhada akan bersimbah di Masjidil Aqsa membasuh kebusukan telapak kaki kamu yg mencemari kesuciannya….

Dunia boleh bersatu menghantar misi kemanusiaan. Tapi islam dan muslimin akan bersatu menghantar misi ketenteraan…..tunggulah saat kemusnahan, tunggulah saat kedatangan tentera2 Allah untuk meruntuhkan benteng2 kukuh kamu itu sebagaimana pasukan tentera Rasulullah pernah runtuhkan benteng2 khaibar milikmu. Tiada yg mustahil jika Allah inginkan begitu…..

5 Komen

  1. ibunoor said,

    14 Jun 10 pada 3:23 pm

    Salam ziarah, salam kenal. Teruskan menulis…

  2. ummuhanah said,

    18 Jun 10 pada 1:07 am

    ibunoor, terima kasih kerana singgah, salam kenal juga untuk ukhti…

  3. al-ilmu said,

    21 Jun 10 pada 10:51 am

    huhu…semangat,,semangat…

    khaibar khaibar ya yahud
    khaibar khaibar ya yahud
    jaisyu Muhammad saufa ya’ud

  4. ummuhanah said,

    21 Jun 10 pada 1:12 pm

    :O …..😀

  5. rahmanw said,

    11 Julai 10 pada 9:46 pm

    salam…
    RINDUNYA NAK KENA TEMBAK DENGAN GAS PEMEDIH MATA LAGI….


Tinggalkan Jawapan

