sebagai kenangan…

hmmmm saya jumpa gambar-gambar ni yang saya kira cukup menyejukkan pandangan mata dan menyenangkan jiwa yang menatapnya.Sejak kebelakangan ini saya jadi gerun dgn perkembangan dalaman pas terutama pergeseran pandangan di kalangan pimpinan tertinggi , jadi gambar2 ini bolehlah dijadikan sedikit hiburan pada hati saya yang baru-baru ni gundah gelana.

Saya rasa orang-orang dlm gambar ini adalah besar jiwanya, Jadi saya letakkan di blog saya ini “sebagai Kenangan”…. kerana saya suka ‘warna dan seri cahaya pada suasananya’….

Alhamdulillah….ini nikmat Allah yang besar !

2 Komen

  1. rahmanw said,

    25 Jun 09 pada 6:11 pm

    salam……..
    ALHAMDULILLAH….segalanya dah selesai….
    hati yang berkocak,kini kembali tenang……..

    TAKBIR……

  2. naimah said,

    27 Jun 09 pada 10:10 am

    salam ana nak berkongsi artikel FAKTA YANG KITA SEMUA KENA TAHU di blog ana http://nurmujahidah.blogstarz.my/


Tinggalkan Jawapan

